Friday, June 24, 2011

Terima Kasih

firstly...


thanks to that person...
thanks a lot to that person, my life jadi miserable..
aku hidup terkontang kanting, rase mcm org bodoh, 
dn mcm2 perasaan laa...


but now, i'm move on...
kerana that person aku jadi lbh berhati2..
kerana that person, aku jadi lbh menghargai org2 di sekeliling aku,
kerana that person, aku nk jadi manusia yg berfikir guna akal,
kerana that person, aku xkn sekali2 menyakiti org len,
kerana that person aku jadi lbh matang dn kuat semangat...


dunia nie bulat, 
hari nie hari aku, 
esok lusa munkin hari kau,
masa 2 aku hrp kau akn berfikir tindkn bodoh kau 2..


terima kasih byk2 to that person..


hari hitam yg xkn ku lupakn seumur hidup aku..


dn mnjd pengalmn yg sgt bermkne dlm hidup aku..






-i hate u but i forgive u

No comments:

Post a Comment