Monday, July 11, 2011

Pagi Ini

morning....


before tidur mmg akn dengar radio..
jadi, radio 2 akn berkumandang teros smpi ke pg..
bkn nk cite psl tido sebenrnye..
aku dengar radio siaran HOT FM..
pas2 tibe2 terdengar la isu tunang..


seorang lelaki menyaman tunangnya kerana membatalkn majlis perkahwinan di saat akhir...
si perempuan 2 batalkn perkahwinan sebab kembali semula ke kekasih lme..
tp aku xsure la bile majlis perkahwinan 2..
tgh mamai mse dengar 2..


pada pendapat aku, 
bile da bertunang itu bermkne kite serius dgn tunang dan bersedia tuk melangkah ke alam perkahwinan..
so, knape perlu kembali pada kekasih lme?
ye mmg perasaan xleh dipkse, da jodoh nk wat cne..
itu mmg ayat yg biase kite dngr..


tp kadang2 kite perlu fikir perasaan org len, tunang, ibu bapa, kwn2, saudara..
think twice before u make a big decision...
mmg aku xtaw npe reason pmpn 2 kembali pada kekasih lme...
just apa yg aku taw, klo hati xpasti knape x hold on..


ntahla, aku sendiri pn xphm sbb x tunang lg, bf pn xde...
munkin both of them have their reason...
aku harap benda nie xjadi pd aku...takottt...


then, next news, SITI NURHALIZA nk sambung study di UITM SHAH ALAM dlm bidang Music..
wah, bgs la..
mmg sepatotnye artis skunk menimba ilmu...
biar penuh ilmu di dada...


xksh la ape pn yg jadi, itu semua takdir tuhan..
kite harusla menerima qada dn qadarnye..
dn menerima dugaannya dgn tabah...






-life is what we make

No comments:

Post a Comment