Wednesday, June 22, 2011

Hari Hitam

19/6/2011




tarikh yg akn mnjadi kenangan hitam dlm hidup aku...
si dia yg aku kenali mempermainkn aku dn menghancurkn hati aku..
xkn ku lupakan...
bahagia yg sekejap sgt..
terima kasih kerana telah menghancurkn hati aku..
aku sedar aku la manusia bodoh yg percyekn kau..
tp xpe, kau akn dpt balasan atas perbuatan kau pd aku.


JOHOR BAHRU,
tmpt pertemuan kite yg menyebabkn aku kehilgn everthing..
jgn permainkn perasaan aku klo kau xske kn aku..
aku lbh rela berkwn drpd bercinta...


bercinta buat aku serik..
cinta 2 mmg buta, smpi xnmpk silap seseorng 2,


tmpt yg kau tinggalkn aku mcm org bodoh,
aku mcm org gile,
xde hala tuju,
kenapa kau buat aku mcm nie?
apa salah aku pd kau?


aku xphm diri kau,
kau buat aku kusut, 
aku harap selepas nie aku xkn jmpe kau lg...
fikiran aku benci kau,
hati aku risau kn kau,
aku xske perasaan yg aku alami skunk.






TOLONGLA PERGI DR HIDUP AKU...




DN PLGKN BLK AP YG TELAH KAU AMBIL..




ITU BKN MILIK KAU...




PILIHLA KERJAYA SBGAI MODEL DN BKN AKU..

No comments:

Post a Comment