Saturday, December 31, 2011

Lesson

urmm, lmenye x update blog...
xtaw nk tulis pe kat blog..
tetibe ari nie nk update blog, sbb tgk blog seseorng yg bg aku lesson..


aku wat silap, dn kesilapn tu masih menghantui diri smpi ke hari nie..
bile direnung2 , kesilpn yg sme aku ulang..
sempena thn baru yg akn tibe, aku rase,
aku nk berubah dn xnk buat mistake 2 lg..


tuhan da byr aku cash dgn kesilpn yg aku buat..
so, aku harap, org 2 akn diberi blsn supaye berubah..


baru2 nie aku bce novel bertajuk " Akhirnya Aku Kahwin! " 
cerite yg menarik, kisah seorng perempuan yg agak berisi mencari cinta..
cinta nie mmg indah klo xbertepuk sebelah tgn,
tp syg org yg bercinta salah tafsir kn cinta,
until now, belom jmpe someone yg betul2 aku cinta,
maybe bkn mse yg sesuai coz i'm in final year..


it's ok, bak kte org jodoh xkemne..
so just, focus on what the most important, 
CINTA kemudian..


wlupn next year umur akn menjangkau 24 thn, da agak tua, huhu
suppose have a bf, getting married..
aku lbh rela lmbt skit tp kekal selamenye..


ok la,
rasenye smpi sini jela..


nk breakfast, then nk kuar jejln batu pahat..




ddaaaa....~~

No comments:

Post a Comment